Hello,
I live in Switzerland and have keen interest in purchasing some of your products. A reply with your best quote regarding the following would be greatly appreciated.
If you can provide the parts and shipping costs in SWISS FRANCS, this would be opportune, if not, I can convert from US Dollars.
PARTS:
- xxxx :Cost in US Dollars or Swiss Francs
ADDITIONAL COSTS:
- Costs of shipping? :Cost in US Dollars or Swiss Francs
- Any possible Taxes? :Cost in US Dollars or Swiss Francs
- Other? Please indicate? :Cost in US Dollars or Swiss Francs
Can you detail the forms of payment you accept, as well as, the best procedure to complete this transaction?
After initial payment, how soon could I expect delivery?
Additionally, if you can provide even deeper discounts from a “group buy” please indicate the amount of items needed to purchase and the associated discount.
Thank you for your time,
Wisdom
My Shipping Address is:[/b]
Bonjour,
J'habite en Suisse et ai l'intérêt vif en achetant certains de vos produits. Une réponse avec votre meilleure citation concernant le suivant serait considérablement appréciée.
Si vous pouvez fournir les parties et les coûts d'expédition en les FRANCS SUISSES, ce serait opportun, si pas, je peut convertir des dollars d'USA.
PIÈCES :
- xxxx :Cost en des dollars d'USA ou des francs suisses
COÛTS ADDITIONNELS :
- coûts d'expédition ? :Cost en des dollars d'USA ou des francs suisses
- des impôts possibles ? :Cost en des dollars d'USA ou des francs suisses
- autre ? Indiquez svp ? :Cost en des dollars d'USA ou des francs suisses
Pouvez-vous détailler les formes de paiement que vous acceptez, aussi bien que, le meilleur procédé d'accomplir cette transaction ?
Est-ce qu'après paiement initial, quand je pourrais attendre la livraison ?
En plus, si vous pouvez fournir encore des escomptes plus profonds d'un "achat de groupe" indiquent svp la quantité d'articles requis pour acheter et de l'escompte associé.
Merci de votre temps,
Wisdom
Mon adresse d'expédition est :