^^ Les Hyundai sont généralement assez lourdes et ont des boîtes assez longues.
Spyshots Hyundai Coupé
- raspoutine
- Modérateur
- Messages : 11578
- Inscription : 23 juil. 2004, 18:59 PM
- Localisation : Belgique
Mon Coupé pèse dans les 1350kg, ce qui reste raisonable de nos jours
Dommage qu'ils aient pas réussi à rester dans les 1400kg pour le Genesis
L'avantage avec le moteur Turbo, c'est que l'on peu gonfler les perfs facilement
D'ailleurs ce moteur serai le même que celui de l'EVO X, mais dégonflé, il aurait d'ailleurs été développé par Hyundai et Mitsu
un premeir comparatif en anglais :
http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... d=142826#5
conclusion :
It's the undeniable value equation that tips this test in the favor of the 2010 Hyundai Genesis 3.8. You simply get more car for your dollar with the Genesis coupe. Sure, it's not as much car as the 2009 Infiniti G37, but at two-thirds the cost, it doesn't have to be.
Plus the Hyundai effectively opens up the sport coupe arena to a new buyer — one who isn't prepared to drop the better part of $50 large on a car but wants the looks and most of the performance of the big players. And that, friends, earns the 2010 Hyundai Genesis Coupe 3.8 a spot on anybody's short list of possible purchases.
a bientot
olivier