So Baphi was right, now on the Duez site:
http://www.marc-duez.be/news.html
Info et formulaire d'inscription disponibles dès vendredi 14-08-09.
Outjer
So Baphi was right, now on the Duez site:
http://www.marc-duez.be/news.html
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Outjer
Corvette C6 Z06 550 pk, 2-2006, Stoptech 6 pistons 355 x 32 mm, Pfadt adjustable shocks, springs and sway bars, Piper motorsport roll bar, Bigger oiltank, ZR1 frontsplitter + ZR1 rearspoiler, CCW rims, Corbeau seat, 6 point Sabelt belt, Halltech airfilter
I probebly drive at Spa the 24-10-09.
Befor I will drive the Nordschleife at the DSK trackday 12-10-09 with the RX and 8-11-09 the F1 track Nürburgring with my Yamaha.
So 3 trackdays in 4 weeks...
Outjer
Corvette C6 Z06 550 pk, 2-2006, Stoptech 6 pistons 355 x 32 mm, Pfadt adjustable shocks, springs and sway bars, Piper motorsport roll bar, Bigger oiltank, ZR1 frontsplitter + ZR1 rearspoiler, CCW rims, Corbeau seat, 6 point Sabelt belt, Halltech airfilter
Outjer a écrit :I probebly drive at Spa the 24-10-09.
Befor I will drive the Nordschleife at the DSK trackday 12-10-09 with the RX and 8-11-09 the F1 track Nürburgring with my Yamaha.So 3 trackdays in 4 weeks...
Outjer
I might join you on the Ring ... as your passenger ... ... and in the 8 ... not the YAM !
Baphi: Nice if you join us at the Nordschliefe 12-10-09.
Andreas (M3) and a german Rex (red) will join also.
I will open a seperat thread.
So you don't want to ride the Yam?
I was at Zolder 29-6-09 with my Yamaha FJ 1200 ABS.
In the fastest group...
My lap time 2.06
Fastet lap that day : 1.38.
46 riders in my group, I was number 45. so almost slowest.
Even an instruktor with a passenger war faster...
Main problem: 16 inch reartyre: No good 16 inch sporttyre availble.
About half drove slicks on their Yam R1...
Outjer
Corvette C6 Z06 550 pk, 2-2006, Stoptech 6 pistons 355 x 32 mm, Pfadt adjustable shocks, springs and sway bars, Piper motorsport roll bar, Bigger oiltank, ZR1 frontsplitter + ZR1 rearspoiler, CCW rims, Corbeau seat, 6 point Sabelt belt, Halltech airfilter
Baphi a écrit :Polaris a écrit :
J'y serais, inscription faite hier
Je me réserve donc un scéance de 20m ...
![]()
Quel groupe ?Elle aura une copine qui l'accompagnera ?! ... je parle de la blanche
Débutant averti (cela fait un bail que j'ai pas mis les roues la-bas et c'est la première fois avec la RS ).
Réservation faite !
j'ai pris que la demi-journée (donc 3 runs seulement) car c'est la première en RS, je jaugerais ainsi pour la suite.
Oui mon dealer sera la aussi avec une Bleu
Projet: Circuit et balade au Stelviopass
Outjer a écrit :Even an instruktor with a passenger war faster...
Main problem: 16 inch reartyre: No good 16 inch sporttyre availble.
About half drove slicks on their Yam R1...Outjer
Hey Outjer !
No excuses for Zolder... but you also had a passenger ! You are just twice my weight !
I will possibly join you at the ring and Spa.
680kg en descente
Breaking news:
Problems with noise permission at Spa!?
For the time being no races!
Who knows more??
BTW: Have not jet subscribed , but probebly wil do soon.
In that case hope to see you, Rugis, Baphi!!
Outjer
Corvette C6 Z06 550 pk, 2-2006, Stoptech 6 pistons 355 x 32 mm, Pfadt adjustable shocks, springs and sway bars, Piper motorsport roll bar, Bigger oiltank, ZR1 frontsplitter + ZR1 rearspoiler, CCW rims, Corbeau seat, 6 point Sabelt belt, Halltech airfilter
Problem ... what problems ...
http://www.rx8france.com/forum/ftopic5831-20.php
Hi Outjer,
I have been at Francorchamps la Thurday, then to Nordschleiffe on Friday, Saturday, and Sunday morning ...
and the to Frankfurt IIA ! Monday !
What about http://www.essen-motorshow.de ???
OK, your post on Spa problems was 28 minutes earlier...
IAA? Nice, new RX 8 for germany!, etc. Pics?
Essen: I wil be there on 6-12-09. Will you join?
Outjer
Corvette C6 Z06 550 pk, 2-2006, Stoptech 6 pistons 355 x 32 mm, Pfadt adjustable shocks, springs and sway bars, Piper motorsport roll bar, Bigger oiltank, ZR1 frontsplitter + ZR1 rearspoiler, CCW rims, Corbeau seat, 6 point Sabelt belt, Halltech airfilter
Suite à une décision du conseil d'Etat ce lundi 21/09, la licence d'exploitation du circuit de Francorchamps est suspendue. TOUTES les activités sont annulées.
Aujourd'hui, par exemple, il y avait un DAY-TEST qui a été annulé.
Bruno ( Mag) est pilote de la voiture ouvrant toutes les courses le we prochain ( Historcal Cars) mais il semble déjà admis qu'aucune épreuve ne pourra avoir lieu tant que les travaux acoustiques ne seront pas effectués comme cela était prévue depuis 2007.
A suivre
LilYvan
Vive la Belgique ...
Circuit - Spa-Francorchamps : la suspension... suspendue jusqu'à nouvel ordre !
Suite et fin provisoire du mauvais feuilleton impliquant le circuit de Spa-Francorchamps et le Conseil d'Etat, suite à une plainte pour nuisance sonore déposée en juin 2007.
Après la suspension du permis d'exploitation prononcée mardi soir, une importante réunion de conciliation a eu lieu ce mercredi en début d'après-midi, en présence des ministres compétents.
Il a été décidé que la suspension de permis d'exploitation était levée de manière provisoire, jusqu'à une rencontre entre les avocats des deux parties la semaine prochaine.
En d'autres termes, les activités en piste vont pouvoir reprendre, et le meeting F1 Historic & Spa Six Hours pourra avoir lieu normalement ces vendredi, samedi et dimanche.
Reste maintenant à connaître les suites réservées à cette affaire, mais en attendant, on respire du côté de Spa-Francorchamps, où on prétend être totalement en règle avec les normes sonores, et même en phase avec le niveau demandé pour 2010.
Seul un problème administratif serait donc à la base de cette suspension de permis d'exploitation pour le moins rocambolesque... (Vincent Franssen)
@LilYvan, tu sera présent aussi ?!
Je pense venir j'ai un ami qui fait du support ;
The cars in our team are a Lola T70, an E-Type Jaguar, possibly also a Ferrari Daytona, all driven by "gentleman racer" Steve Tandy and of course our 1978 Formula 1 Warsteiner Arrows-Cosworth FA1 - A-3 to be driven by Steve Allen (nowadays also a gentleman driver) in the Grand Prix Masters race.
Et pour ceux qui seraient intéresser ...
Spa Six Hours 2009
Baphi,
Oui je serai là samedi et dimanche pour "assister" Mag bien entendu.
Les journées seront longues vu que son intervention sera limitée à chaque départ de course.
@LilYvan,
Par contre les Anglais sur les forums sont furieux ... encore une bonne pub pour notre petit pays !!!!
Dernières nouvelles de Franco pour les 6 heures ...
les camions ont été bloquer a l'entrée ... puis ouvertures des accès ...
Merci le bordel !
pistonheads.co.uk :Spa's operating licence revoked until 2026
UPDATE:
PH spies have reported that transporters, cars and crew have been trying to get into the Spa-Francorchamps circuit for this weekend's Spa Six Hours to find the gates locked.
UPDATE 2:
The circuit organisers have lost their appeal, but may yet be granted a reprieve by government. The case has gone to Brussels, so expect a ruling this evening, or possibly tomorrow. Either way there is unlikely to be any Thursday testing, while the Six Hour race weekend itself is in serious doubt.
UPDATE 3:
We understand from the organisers via PH member Bosscerbera (see the thread for pics of his entry in the 6 hours race, and cheer him if you're going) that all is now well for the weekend. The circuit is open as planned, and both the race and practice will go ahead as scheduled. Phew!